Goed voor u,
goed voor uw klant
Betalis helpt zorgaanbieders succesvol te zijn door niet-zorginhoudelijke activiteiten uit handen te nemen.
Op welk portaal wilt u inloggen?

Dit is Betalis
goed geregeld, voor iedereen
Ooit begonnen als een declaratiekantoor in Zeist dat alle medische informatie vanaf floppy’s verwerkte. Nu een solide –volledige privacy proof– IT-gedreven organisatie met ruim 7.500 aangesloten zorgaanbieders. Sinds onze oprichting in 1988 hebben we maar één doel: het realiseren van zorgeloze zorg. Wij volgen het principe ‘first time right’ en gaan voor juichende klanten. Met ruim 280 collega’s werken we keihard aan het vereenvoudigen van de processen rondom het leveren van zorg.
Onze merkwaarden
Hier staan wij voor
Authenthiek
wij zijn en blijven onszelf, doen wat we zeggen en zeggen wat we doen.
Betrouwbaar
wij gaan zorgvuldig om met de informatie die wij toevertrouwd krijgen.
No-nonsense
wij blijven nuchter en handelen oprecht.
Vooruitstrevend
wij zijn en blijven onszelf, doen wat we zeggen en zeggen wat we doen.
Voor wie wij werken
Zorgaanbieders
Betalis werkt voor duizenden kleine en grote zorgpraktijken en -instellingen in Nederland. De bekendste activiteit bestaat uit facturering en debiteurenbeheer voor de eerstelijns zorg. Denk daarbij aan tandartsen, mondhygiënisten, orthodontisten en tandprothetici. Maar wij werken ook voor fysiotherapeuten, chiropractors, podotherapeuten, diëtisten, logopedisten en osteopaten.
Zorgconsumenten
Wij helpen zorgconsumenten zo goed als wij kunnen bij het inzien, begrijpen en betalen van hun rekeningen. Verder vinden wij het heel belangrijk dat zorgconsumenten tevreden zijn over hoe wij dat doen. Dus wij vragen een zorgconsument na elk telefoongesprek om ons te beoordelen. Als een zorgconsument niet tevreden over ons is, nemen wij contact op om vragen alsnog te beantwoorden of problemen op te lossen.
Betalis en de maatschappij
Wat vinden we belangrijk?
De voornaamste reden dat u ons kent, is omdat wij u een rekening sturen voor zorg die u heeft gehad. Voor u niet het leukste moment in de week, voor ons een belangrijk contactmoment met u. We willen dit daarom zo aangenaam mogelijk maken. Een van de manieren waarop wij dat doen, is door sociaal verantwoord te incasseren. Dit betekent dat we er alles aan doen om kosten voor u te beperken en om onnodige kosten te voorkomen.