Skip to content

Goed geregeld

Kiezen voor Betalis is kiezen voor oplossingen om uw facturen eenvoudig en snel betaald te krijgen terwijl de klantrelatie behouden blijft en wordt verstevigd.  

Goed geregeld voor u… en goed geregeld voor uw klant. 


Onze visie

Klantbehoud

Waarom kiezen opdrachtgevers voor Betalis?

Opdrachtgevers kiezen voor Betalis omdat behoud van de klantrelatie de hoogste prioriteit heeft. Juist als de klant het even zwaar heeft, en u daardoor niet op tijd betaald krijgt. Het in contact komen, alsmede het maken en bewaken van afspraken met deze klanten is tijdrovend en kostbaar. Toch wilt u uw klanten liever niet naar een incassobureau of gerechtsdeurwaarder sturen. Maar hoe voorkomt u dan dat er kosten ontstaan? En hoe voorkomt u dat u de relatie met uw klant op het spel zet? 

Betalis heeft meerdere methodes ontwikkeld waardoor incassokosten, deurwaarderskosten en proceskosten voorkomen kunnen worden. De meest afgenomen service is onze dienst Betalis Gespreid. Daarbij brengen we alleen een vergoeding per betaalde termijn in rekening. Zonder incassokosten dus. Geïnteresseerd?  Lees de brochure onderaan deze pagina.  Of informeer naar één van onze andere oplossingen. Er is altijd wel een oplossing die precies bij u past. 

Betalis is de beste keus voor opdrachtgevers die de relatie met hun klanten willen behouden en versterken

Met de menselijke maat = sociaal

Sociaal verantwoorde opvolging

Door oplopende kosten komen mensen en bedrijven steeds dieper in de financiële problemen. Betalis voorkomt die kostenverhogingen waar mogelijk. Betalis houdt de dossiers daarom zolang mogelijk weg van deurwaarders en rechtbanken. Door de inzet van vriendelijke brieven (in opmaak en tekst), betaalgemak, belteams, en het aanbieden van kant en klare betaalplannen, behalen we veel meer resultaat dan reguliere incassobureaus. We verlagen doorlopend de drempels om contact op te nemen en maken het debiteuren zo makkelijk mogelijk om een regeling te treffen.

Aanbod gespreid betalen

Drempelverlagend

Betalis vangt de inning niet aan met een aanmaning zoals een regulier incassobureau dat doet. In plaats daarvan stuurt Betalis een aanbod om in termijnen te betalen. Op deze manier hoeven uw debiteuren niet de schaamtedrempel over en om een regeling te vragen; een kant en klare oplossing wordt dan aangeboden. Uw klant hoeft de aangeboden oplossing dus enkel te aanvaarden. En ook daar zorgt Betalis voor. Kort vóór en op iedere vervaldag stuurt Betalis een vriendelijke reminder met betaallink aan uw klanten. Per mail en/of SMS. En als de termijn dan toch nog wordt vergeten, dan sturen we ook nog een reminder ná de vervaldag.

Blog

Casus, dierenarts te Dordrecht

Casus, dierenarts te Dordrecht Deze week de zaak van een dierenarts uit Dordrecht die een zaak
Lees meer

Casus Incassobureau Hovenier Breda

Casus Incassobureau Hovenier Breda Deze week is de casus geschreven aan de hand van een dossier
Lees meer

Wat is een incassobureau en wat doet het?

Wat is een incassobureau en wat doet het? Een organisatie die zich bezig houdt met het
Lees meer

Casus, dierenarts te Dordrecht

Casus, dierenarts te Dordrecht Deze week de zaak van een dierenarts uit Dordrecht die een zaak
Lees meer

Casus Incassobureau Hovenier Breda

Casus Incassobureau Hovenier Breda Deze week is de casus geschreven aan de hand van een dossier
Lees meer

Heeft u een vraag?

Wij helpen u graag met het incasseren
van openstaande vorderingen.


Contact